14 Ιουλίου 2011

Τρεις λαλούν… στην Αλόννησο



Οι ορμόνες μου δεν είναι στα καλά τους! Για χίλιους δυό λόγους! 
Μια η κρίση, μια η ζέστη, μια η κακή μου μοίρα, είπα να πάω να χαλαρώσω –κοινωνικός τουρισμός… γιατί ειδάλλως τα πράγματα είναι δύσκολα. Έτσι, μάζεψα τα μπογαλάκια μου και πήγα στην Αλόννησο!
Ωραία! Το νησί όμορφο, οι φυσικού κάλλους παραλίες εξαιρετικές –αν ξεχάσει κανείς τις κροκάλες που πρέπει να υποστεί και που κάποιοι θέλουν να τις αποκαλούν βότσαλο!
Και εκεί που πάω να χαλαρώσω και να μπω στο κλίμα του νησιού και των διακοπών, να πάω και μια βαρκάδα στα γύρω νησάκια, νάτοι οι «επαγγελματίες» καραβοκύρηδες του νησιού, που έχουν αναλάβει την ξενάγησή μας στο θαλάσσιο πάρκο με τις φώκιες –ουδείς έχει δει φώκιες- και τα δελφίνια –εκεί μπορεί να είσαι πιο τυχερός- και οι οποίοι μάλλον έχουν ξεχάσει ότι είμαστε εν μέσω κρίσης και οικονομικής δυσπραγίας… Γι’ αυτό και αποφάσισαν –σύσσωμοι όπως φαίνεται, γιατί καρτέλ δεν έχει μόνο στα σούπερ μάρκετ- να μας κοστολογήσουν το μίνι αυτό ταξίδι, 45 ευρώ κατ’ άτομον!!!
Οι ορμόνες μου αρχίζουν πάλι να χορεύουν!!!
Γιατί καλοί μου κύριοι να σας πληρώσω 45 ευρώ; Δηλαδή, τη σήμερον ημέρα σχεδόν δύο ημερομίσθια… Για να με πάτε μια βόλτα στα γύρω νησάκια, να μου δείξετε κάποιες παραλίες, να με πάτε σε ένα μοναστήρι να προσευχηθώ για την κατάστασή μου και να μου πλασάρετε και ένα μεζέ για μεσημεριανό;
Είναι ολίγον ντροπή! Και μετά σου λέει ο τουρισμός είναι η βαριά μας βιομηχανία… Μα αν του τα παίρνεις του χριστιανού έτσι απροκάλυπτα γιατί να έρθει εδώ να σου τα δώσει; Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Θα μου πεις αλλού δεν έχει φώκιες. Μήπως στην Αλόννησο έχει φώκιες προς κοινή θέα; Όπως μας έλεγαν κάποιοι ντόπιοι, μόνον αν βουτήξεις βράδυ μπορεί να πετύχεις καμία που θα έχει βγει από τις σπηλιές για να φάει. Για ψάρεμα δηλαδή, που όπως καταλάβαμε από τα λεγόμενα διαφόρων, δεν το κάνουν μόνον οι φώκιες αλλά και ψαράδες – ψαροντουφεκάδες, πράξη παράνομη, αφού το νησί είναι στο πρόγραμμα
Natura
.
Και οι σύγχυσή μου μεγάλωσε όταν συναντήσαμε στην παραλία τουρίστες –Έλληνες και ξένους- να κάνουν την ίδια εκδρομή με 30 ευρώ το άτομο και μάλιστα ξεκινώντας από την Σκιάθο. Δηλαδή Σκιάθος- Σκόπελος-Αλόννησος- Θαλάσσιο Πάρκο- βουτιές σε παραλίες- μεζές μεσημεριανός, όλα αυτά 30 ευρώ, ενώ οι «δικοί μας» 45!!!
Εκεί, λέει, στη Σκιάθο δηλαδή, υπάρχει ανταγωνισμός και οι τιμές πέφτουν, στην Αλόννησο τρεις άνθρωποι καθορίζουν τις τιμές!
Συμφώνησαν να μας τα πάρουν…
Αφήστε παιδιά, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές… 
Ελπίζω όταν το καταλάβουν να μην είναι αργά! Και μετά θα λένε ότι μας φταίει η κακή μας μοίρα και οι άλλοι που μας επιβουλεύονται…
Βαριέμαι…

Άσπα Ανδριανού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου